Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 13:27:45 MET

Mam pytanie, jak nalezy sformulowac wniosek o odszkodowanie za
zla jakosc uslugi SDI.
Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym, kazda usluga telekomunikacyjna
swiadczona przez operatora podlega okreslonym standardom.

Obecnie jakosc uslugi SDI nie spelnia jakiegokolwiek standardu
poniewaz korzystajac z SDI nie mozna realizowac polaczen.

Tak jak wsiadajac do taksowki i siedzac w niej minute czy godzine,
bez jazdy, placimy jedynie znikoma oplate
to w przypadku SDI jakakolwiek oplata za brak transferu jest
nieuzasadniona.

Jezeli Tepsa nie byla przygotowana do oferowania uslugi SDI to powinna
jej nie oferowac.
Poniewaz ja nadal oferuje a uslugi nie mozna skonsumowac,
zatem wniosek o odszkodowanie jest uzasadniony.

Mam tylko pytanie czy ten Urzad Kontroli Konsumentow jest wlasciwym
adresatem ?
Dariusz