Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: Marcin Kot (koti_at_astercity.net)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 15:13:27 MET


> Mam pytanie, jak nalezy sformulowac wniosek o odszkodowanie za
> zla jakosc uslugi SDI.
> Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym, kazda usluga telekomunikacyjna
> swiadczona przez operatora podlega okreslonym standardom.
>
> Obecnie jakosc uslugi SDI nie spelnia jakiegokolwiek standardu
> poniewaz korzystajac z SDI nie mozna realizowac polaczen.
>
> Tak jak wsiadajac do taksowki i siedzac w niej minute czy godzine,
> bez jazdy, placimy jedynie znikoma oplate
> to w przypadku SDI jakakolwiek oplata za brak transferu jest
> nieuzasadniona.
>
> Jezeli Tepsa nie byla przygotowana do oferowania uslugi SDI to powinna
> jej nie oferowac.
> Poniewaz ja nadal oferuje a uslugi nie mozna skonsumowac,
> zatem wniosek o odszkodowanie jest uzasadniony.
>
> Mam tylko pytanie czy ten Urzad Kontroli Konsumentow jest wlasciwym
> adresatem ?
> Dariusz

w SDI, CIR=0
wiec niemaz zadnych podstaw do dochodzenia czegos czego niemasz
zagwarantowanego...
jak chcesz cos wiecej to polecam NASK
gdzie lacze 2mbps z CIR=2mbps
przy obciazeniu portu i miesiecznym przeplywie danych do 24000MB
kosztuje 24000LN + zestawienie lacza
i dopiero wtedy gdy bedziesz mial _zagwarantowany minimalny transfer_ a
niebedziesz mogl go osiagnac bedziesz mogl dochodzic swoich praw...

pozdrawiam
MK



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:43:01 MET DST