Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 14:12:10 MET

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> writes:

> Mam pytanie, jak nalezy sformulowac wniosek o odszkodowanie za zla
> jakosc uslugi SDI. Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym, kazda usluga
> telekomunikacyjna swiadczona przez operatora podlega okreslonym
> standardom.
>
> Obecnie jakosc uslugi SDI nie spelnia jakiegokolwiek standardu
> poniewaz korzystajac z SDI nie mozna realizowac polaczen.

Heh, przeciez w umowie, ktora zawierasz kupujac usluge SDI
jest wyraznie napisane, ze TPSA nie gwarantuje ci zadnych -
-jak to okresliles - standardow[1]... Wychodzi, na to, ze:
- nie umiesz czytac
- podpisujesz umowy, ktorych nie rozumiesz

Zreszta w pyrzpadku Experta, powyzsze stwierdzenia mnie nie dziwia.. :-).

-lt

[1] chodzi oczywiscie o gwarantowane transfery...