Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: Marcin Cerkiewnik (cyrkiel_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 13:38:33 MET

> Obecnie jakosc uslugi SDI nie spelnia jakiegokolwiek standardu
> poniewaz korzystajac z SDI nie mozna realizowac polaczen.

A gdzie masz ten stadard opisany ? Jakis konkret ? RFC jakis ? punkt
umowy z tpsa ? CIR masz na swojego hisa ?

> Tak jak wsiadajac do taksowki i siedzac w niej minute czy godzine,
> bez jazdy, placimy jedynie znikoma oplate
> to w przypadku SDI jakakolwiek oplata za brak transferu jest
> nieuzasadniona.

Przeczytaj co piszesz i pomysl...

> Jezeli Tepsa nie byla przygotowana do oferowania uslugi SDI to powinna
> jej nie oferowac.
> Poniewaz ja nadal oferuje a uslugi nie mozna skonsumowac,
> zatem wniosek o odszkodowanie jest uzasadniony.

A kto im zabroni ? To _Ty_ nie musisz korzystac z ich uslug. Co, ktos Ci
pistolet do glowy przystawil i kazal wykupic sdi ? Poza tym to okres
pilotazowy, wiec moze sie sypac.

> Mam tylko pytanie czy ten Urzad Kontroli Konsumentow jest wlasciwym
> adresatem ?

A jest takowy urzad ?
Moze napisz do "Nie" ?