Szlag by to k...a trafil, czyli polska mentalnosc

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 16:37:56 MET

Jak od dawna wiadomo istnieje potrzeba stalego przylaczenia do
Internetu, bez oplat za czas polaczenia. Ludzie narzekaja ze przez
teleubikacje jest drogo, ze wolno, ze transfer z zagranica jest do
dupy.

Znalazlem firme, ktora pod warunkiem znalezienia 50 chetnych bedzie
sklonna uruchomic siec na terenie miasta z bezposrednim przylaczem do
Ebone, a to wszystko przy miesiecznej oplacie 60PLN oraz oplata
instalacyjna 500PLN.
Wywiesilem ogloszenie na szybie, wielkimi literami napisalem:
"Internet za 60PLN miesiecznie, stale lacze, wiadomosc w sklepie"

W ciagu dwoch dni pojawily mi sie doslownie niedobitki ludzi, chodza
dopytuja sie, ale zadnych deklaracji, nawet nie chca zostawic do
siebie namiarow, poprostu ZERO ZAINTERESOWANIA.

Tak to juz w Polsce jest, jak narzekac na teleubikacje to jest komu, a
jak ktos chce cos zrobic KONKRETNEGO to zero zainteresowania, a ja za
raczke prowadzac nie bede.

z pozdrowieniami
futszaK_at_TpsAsUX.com
0603 237728
Niezadowolenie klienta jest wprost proporcjonalne do
rabatu jaki zostal mu przyznany.