Re: Szlag by to k...a trafil, czyli polska mentalnosc

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 16:43:57 MET

> Znalazlem firme, ktora pod warunkiem znalezienia 50 chetnych bedzie
> sklonna uruchomic siec na terenie miasta z bezposrednim przylaczem do
> Ebone, a to wszystko przy miesiecznej oplacie 60PLN oraz oplata
> instalacyjna 500PLN.
ale jaka ma byc ta predkosc za ta kase ?

> Wywiesilem ogloszenie na szybie, wielkimi literami napisalem:
> "Internet za 60PLN miesiecznie, stale lacze, wiadomosc w sklepie"
Jezeli to byl sklep monopolowy to sie wcale nie dziwie.
Tepsa tez nie moze znalezc chetnych na SDI .

> W ciagu dwoch dni pojawily mi sie doslownie niedobitki ludzi, chodza
> dopytuja sie, ale zadnych deklaracji, nawet nie chca zostawic do
> siebie namiarow, poprostu ZERO ZAINTERESOWANIA.
I co sie futszak dziwi.

Zobaczyli kto wywiesil ogloszenie, poczytali posty futszaka z usenetu
i uciekli.

Wiedza ze im futszak zajmie full-band 24 godziny na pisanie do usenetu
a im zostanie 1 bit/sekunde do podzialu na 49 klientow z time-sharing ;)

D.