Re: Szlag by to k...a trafil, czyli polska mentalnosc

Autor: kwaśniak (kwasniak_at_irc.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 18:14:19 MET

>Tak to juz w Polsce jest, jak narzekac na teleubikacje to jest komu, a
>jak ktos chce cos zrobic KONKRETNEGO to zero zainteresowania, a ja za
>raczke prowadzac nie bede.

Tak to właśnie jest, ja też z kumplem chodziłem po osiedlu, przyklejaliśmy
ulotki reklamowe na klatkach schodowych i nawet żeśmy wrzucali do skrzynek
pocztowych (aż ludzie nas przeganiali i zły cieć nas chciał psem poszczuć
;P), ale gdzie tam... Z całego osiedla (Warszawa, Mokotów dolny ok 10 bloków
10 piętrowych zgłosiło się w porywach 30 osób które na 100% jeszcze sie nie
mogły zdecydować) A firma miała podłączyć osiedle po zebraniu ok 50 chętnych
za 60 zł miesięcznie...
Jakby telekibel nie założył mi SDI to do dzisiaj łączyłbym się przez
modem....
A o jakiejkolwiek osiedlowej sieci mogę sobie pomarzyć...
Taka to jest właśnie z ludźmi robota, każdy chciałby mieć internet ale
najlepiej żeby on był za darmo...

Pozdrawiam
Kwaśniak