Re: Szlag by to k...a trafil, czyli polska mentalnosc

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 15:10:33 MET

"futszaK (w pracy)" napisał(a):

> Tak to juz w Polsce jest, jak narzekac na teleubikacje to jest komu, a
> jak ktos chce cos zrobic KONKRETNEGO to zero zainteresowania, a ja za
> raczke prowadzac nie bede.

Ciesz się, że w ogóle ktoś pytał. Ja mieszkam na takim osiedlu, że na
500 domków (a jest raczej więcej) może 10 osób w ogóle korzysta z
internetu (czyli 0,2%; jeśli 10% chce sztywne łącze to wychodzi 0,02%,
czyli 200 ppm) To żeby takich wykryć i oznaczyć ilościowo, to już
analiza instrumentalna konieczna....

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *