Re: dlaczego nie u nas

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 19:26:11 MET

Apache SA napisał(a) w wiadomości:...
>A dlaczego nie masz placic tyle samo?

Bo to jest bolszewizm.

>Jak ci sie nie podoba to mozesz przejscs zpowrotem na
>dial-upa. Wtedy bedziesz placil sprawiedliwie, za tyle ile korzystasz.

Gowno. Przechodzac na dial-up placisz skrajnie niesprawiedliwie
bo za czas podlaczenia a mnie to, moze w odroznieniu od Ciebie,
wcale nie rajcuje.
Dla mnie istota internetu nie jest podlaczenie i jego czas,
a informacje za jego posrednictwem wymieniane w szczegolnosci
ich ilosc i to najlepiej w minimalnym czasie.

> Nie bylo oplaty zryczaltowanej - zle, jest - tez zle. Ktos ci zabrania
>korzystania z SDI jak twoj sasiad?

Jesli myslisz o ssaniu gownianego chlamu na okraglo,
to tak, te ktosie to Rozsadek i Przyzwoitosc.

> Dobrze ze malo z takimi "genialnymi"pomyslami ludzi w
> tepsie pracuje bo byloby z tym SDI jeszcze gozej niz jest.

Sadze ze nie znajdiesz drugiego miejsca na ziemi gdzie udalo sie
dzieki tym ze ludziom osiagnac podobny syf w sieci.

>Wyobrazasz sobie oplaty za ruch generowany na laczach stalych?

Tak wyobrazam sobie.Jest stosowany rowniez w naszym kraju.

> Totalna glupota i paranoja.

To jest to co uprawia obecnie sierotka-tepsa.
A w zasadzie jest to wredne wygodnickie cwaniactwo.

> Po to wlasnie SDI jest, zeby z niego korzystac.

Znam te spiewke "moje-mam-korzystam i g... mnie obchodza inni".

>Ty jestes jednym z niewielu ktorym udalo sie ten przywilej zdobyc i jeszcze
>narzekasz?

O teraz znowu przywilej. Czyli realny bolszewizm.

> Nie znosze wiecznych malkontentow...

A ja nie znosze ludzi bez wyobrazni, ktorzy jak tylko dorwa
sie do czegos to sadza ze mogo nie zwracac uwagi na innych,
w tym koryciarzy(duporyjow), smundakow ze sloma w butach oraz
roznych nastoletnich niedorostkow ktorym odj... w mniemaniu
ze tylko do nich swiat nalezy i teraz to k... niech sie inni p... .

P.S. Nawet sobie nie wyobrazasz ile set a moze tysiecy zlotych kosztuje
dial-upowcow jeden sciagniety przez ciebie film, szczegolnie w porach
maksymalnego ruchu (a wlasciwie wtedy to juz bezruchu) w sieci.

miab