Re: dlaczego nie u nas

Autor: Apache SA (apache_SA_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 21:50:23 MET

Użytkownik miab <miab_at_warman.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93sql8$3mn$1_at_news.tpi.pl...

> Bo to jest bolszewizm.

_OPLATA ZRYCZALTOWANA_ !!!!! Czy cos ci to mowi? Czy jestes za bardzo
ograniczony zeby to zrozumiec?

> Gowno. Przechodzac na dial-up placisz skrajnie niesprawiedliwie

Bez przesady, sam wczesniej z modemu korzystalem i tak zle nie bylo. A mam
SDI datego ze mi sie to kalkulowalo.

> bo za czas podlaczenia a mnie to, moze w odroznieniu od Ciebie,
> wcale nie rajcuje.
> Dla mnie istota internetu nie jest podlaczenie i jego czas,
> a informacje za jego posrednictwem wymieniane w szczegolnosci
> ich ilosc i to najlepiej w minimalnym czasie.

Gdyby dial-up byl tak szybki jak SDI to bym SDI nie zakladal.

> Jesli myslisz o ssaniu gownianego chlamu na okraglo,
> to tak, te ktosie to Rozsadek i Przyzwoitosc.

Nie nie mysle, mysle o tym co cie interesuje.

> Sadze ze nie znajdiesz drugiego miejsca na ziemi gdzie udalo sie
> dzieki tym ze ludziom osiagnac podobny syf w sieci.

Zgadzam sie z toba...

> Tak wyobrazam sobie.Jest stosowany rowniez w naszym kraju.

To jak masz ochote to sobie takie lacze zaloz. Ja wole SDI.

> To jest to co uprawia obecnie sierotka-tepsa.
> A w zasadzie jest to wredne wygodnickie cwaniactwo.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
 A coz to w zasadzie znaczy?

> Znam te spiewke "moje-mam-korzystam i g... mnie obchodza inni".

Bo to prawda. Jak place za usluge to moge z niej korzystac.

> O teraz znowu przywilej. Czyli realny bolszewizm.

Bolszewizm mamy w poslkiej telekomunikacji stacjonarnej czyli TPSA

> A ja nie znosze ludzi bez wyobrazni, ktorzy jak tylko dorwa
> sie do czegos to sadza ze mogo nie zwracac uwagi na innych,
> w tym koryciarzy(duporyjow), smundakow ze sloma w butach oraz

\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\//\\/\/\/\//\
/\\//\/\/\/\\/
> roznych nastoletnich niedorostkow ktorym odj... w mniemaniu
> ze tylko do nich swiat nalezy i teraz to k... niech sie inni p... .

A kimize na litosc boska sa ci "inni"? Moglbys mi takze wyjasnic podkreslone
wyrazy ktorych nie ma w moim slowniku? I co chcesz przez to zdanie wyrazic,
bo widze ze sensowne argumenty zastapiles belkotem.

> P.S. Nawet sobie nie wyobrazasz ile set a moze tysiecy zlotych kosztuje
> dial-upowcow jeden sciagniety przez ciebie film, szczegolnie w porach
> maksymalnego ruchu (a wlasciwie wtedy to juz bezruchu) w sieci.

ROTFL!!! A co maja dialupowcy do SDI? Wiekszy ruch i zapychanie sie sieci
powoduja sami chcac korzystac z netu w tym samym czasie. A tak wogole to
jest wina budowy sieci i operatorow internetu.

--
****---///Unoficiall Arnold Buzdygan Fan Club\\\---****
          Strona Sabaziosa, dzial Liber Buzdyganum