Re: dlaczego nie u nas

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 12:21:34 MET

On Tue, 16 Jan 2001, miab wrote:

>+ Apache SA napisał(a) w wiadomości:...
>+ >A dlaczego nie masz placic tyle samo?
>+
>+ Bo to jest bolszewizm.

 Zależy.
 Jeśli koszt efektywnego rozliczania byłby większy niż
ryczałt - to w kapitaliźmie stosuje się ryczałt :>
 Przypadkiem w kilku kapitalistycznych krajach rozmowy
lokalne są *w ryczałcie*.
 A co do "kosztu" - patrz niżej.

>+ >Jak ci sie nie podoba to mozesz przejscs zpowrotem na
>+ >dial-upa. Wtedy bedziesz placil sprawiedliwie, za tyle ile korzystasz.
>+
>+ Gowno.

 Erhm... Przyjąłem.

[...]
>+ Dla mnie istota internetu nie jest podlaczenie i jego czas,
>+ a informacje za jego posrednictwem wymieniane w szczegolnosci
>+ ich ilosc i to najlepiej w minimalnym czasie.

 To przyjmij do wiadomości że protokół IP jest gorzej przystosowany
do bycia protokołem do celów komercyjnych niż Windowsy do bycia
komercyjnym OSem: ma zalety jako protokół "wojskowy" ("za wszelką
cenę ma działać") i tyle.
 A reszta stosu (np. przesyłanie binariów mailem) czy inne wynalazki
nie lepsza.
[...]
>+ >Wyobrazasz sobie oplaty za ruch generowany na laczach stalych?
>+
>+ Tak wyobrazam sobie.Jest stosowany rowniez w naszym kraju.

 *Jest* ??
 Hm... Podejrzewam że jak podasz gdzie to znajdzie się kilku
ludzi, dzięki którym mechanizm zostanie wyłączony -:>

 To stos IP jest do kitu z p. widzenia rozliczeń...

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.