Re: dlaczego nie u nas

Autor: Apache SA (biuro_at_apache.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 17:27:35 MET

Użytkownik Jurek Zielinski <jurekz_at_tel.debica.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn960325.ee.jurekz_at_rience.tel.debica.pl...
> Dnia sob, 13 sty 2001 at 17:30 GMT,
>
> troszke nie na temat - ale:
> Nie wiem dlaczego ludzie tak bronią się przeciwko płatnością za generowany
> ruch (czy tak jak tu - powiązania pomiędzy ruchem a płatnościami)
> Jestem takim sobie szarym użytkownikiem internetu, ot jakieś strony,
troche
> newsów, poczta czasem jakieś mp3 wpadnie. Mam sobie takie np SDI i smetnie
> siedząc, czakając aż łaskawie załaduje mi sie strona - zastanawiam się
jaka
> to sprawiedliwość że muszę płacić tyle samo co mój sąsiad (osobne SDI)
który
> ciągnie filmy, cały miesiąc na okrągło, równocześnie z kilku miejsc aby
> obejść wolniejsze części sieci.
> IMHO ten 1G to sprawiedliwe podejscie do tematu.

A dlaczego nie masz placic tyle samo? Ktos korzysta mniej a ktos inny
wiecej. Ja mam SDI od tygodnia i na pewno do konca przyszlego bede mial
ponad 2GB sciagniete. Jak ci sie nie podoba to mozesz przejscs zpowrotem na
dial-upa. Wtedy bedziesz placil sprawiedliwie, za tyle ile korzystasz. Nie
bylo oplaty zryczaltowanej - zle, jest - tez zle. Ktos ci zabrania
korzystania z SDI jak twoj sasiad? Dobrze ze malo z takimi "genialnymi"
pomyslami ludzi w tepsie pracuje bo byloby z tym SDI jeszcze gozej niz jest.
Wyobrazasz sobie oplaty za ruch generowany na laczach stalych? Totalna
glupota i paranoja. Po to wlasnie SDI jest, zeby z niego korzystac. Ty
jestes jednym z niewielu ktorym udalo sie ten przywilej zdobyc i jeszcze
narzekasz? Nie znosze wiecznych malkontentow...

--
****---///Unoficiall Arnold Buzdygan Fan Club\\\---****
          Strona Sabaziosa, dzial Liber Buzdyganum