Re: dlaczego nie u nas

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 18:06:53 MET

Apache SA wrote:

> A dlaczego nie masz placic tyle samo?

A np. dlatego, że mi coś nie tak działa, bo np. jakiś maniak gołe dupy
sobie ściąga.

> Ktos korzysta mniej a ktos inny wiecej.

Więc niech płacą - jeden mniej, drugi więcej. Proste i logiczne.

> Jak ci sie nie podoba to mozesz przejscs zpowrotem na dial-upa.
> Wtedy bedziesz placil sprawiedliwie, za tyle ile korzystasz.

Jak Ci się nie podoba, to sobie zamów gołe dupy na cd - niech Ci
przyślą pocztą.

> Nie bylo oplaty zryczaltowanej - zle, jest - tez zle.

Nie było gołych dup - źle, są - też źle. :->

> Ktos ci zabrania korzystania z SDI jak twoj sasiad?

Może ja po prostu wolę gołe dupy, że tak powiem w oryginale.

> Dobrze ze malo z takimi "genialnymi" pomyslami ludzi w tepsie
> pracuje bo byloby z tym SDI jeszcze gozej niz jest.

Szkoda, że tych amatorów gołych dup tak przybywa - jeszcze nam tu
cenzurę wprowadzą.

> Wyobrazasz sobie oplaty za ruch generowany na laczach stalych? Totalna
> glupota i paranoja.

Wyobrażasz sobie gołe dupy w każdym domu? Totalna demoralizacja. :]

> Po to wlasnie SDI jest, zeby z niego korzystac.

Po to są właśnie gołe dupy, żeby się nimi zajmować IRL, a nie w sieci.

> Ty jestes jednym z niewielu ktorym udalo sie ten przywilej zdobyc i jeszcze
> narzekasz?

Ja jestem jednym z tych, który im więcej gołych dup ogląda, tym mu się
mniej chce...

> Nie znosze wiecznych malkontentow...

Nie znoszę wiecznie nienasyconych.

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                    Wiedza jest niekończącą się przygodą