Re: dlaczego nie u nas

Autor: Apache SA (biuro_at_apache.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 19:52:24 MET

Witam

Użytkownik Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:14012001.288BF426_at_DariuszLaskowski...
> A np. dlatego, że mi coś nie tak działa, bo np. jakiś maniak gołe dupy
> sobie ściąga.

Co ci przeszkadza ze ktos jest maniakiem i sobie gole dupy sciaga? Jego
pieniadze za SDI jego sprawa. Przypuszczam ze zle sie zrozumielismy ale
wedlug mnie filmy sa nie tylko XXX....

> Więc niech płacą - jeden mniej, drugi więcej. Proste i logiczne.

Kurde, to jest wlasnie _OPLATA ZRYCZALTOWANA_. Powtarzam po raz drugi ze na
placeniu mniej czy wiecej dziala dial-up. SDI to rodzaj lacza stalego.

> Jak Ci się nie podoba, to sobie zamów gołe dupy na cd - niech Ci
> przyślą pocztą.

Wiesz, nie bede cie obrazal a przeszlo mi to wlasnie na mysl. Gdzie ja
napisalem ze sciagam filmy XXX z sieci?

> Nie było gołych dup - źle, są - też źle. :->

No comments. Jak ktos placi za SDI tylko zeby te gole dupy miec to
wspolczuje, ale mimo to nadal uwzam ze to jego sprawa co robi z kasa.

> Może ja po prostu wolę gołe dupy, że tak powiem w oryginale.

Jak ja i wiekszosc ludzi. A moze twoj sasiad nie? Jego wybor...

> Szkoda, że tych amatorów gołych dup tak przybywa - jeszcze nam tu
> cenzurę wprowadzą.

Widze ze masz poglad iz 99% ludzi w polsce co ma SDI to zboczency sciagajacy
filmy z sieci. Wcale nie ugolniasz...

> Wyobrażasz sobie gołe dupy w każdym domu? Totalna demoralizacja. :]

Jak ktos ma ochote to co ci to przeszkadza? Wolnoc Tomku w swoim domku.

> Po to są właśnie gołe dupy, żeby się nimi zajmować IRL, a nie w sieci.

To go uswiadom ze na ICRCU nie znajdzie sobie dziewczyny...

> Ja jestem jednym z tych, który im więcej gołych dup ogląda, tym mu się
> mniej chce...

Podobnie jest ze mna :-).

> Nie znoszę wiecznie nienasyconych.

Dobrze a teraz jednak cie podsumuje. O ogolnym poziomie wypowiedzi nie bede
nic wspominal, widac jak jest.
1. Gdzie napisales ze chodzi ci o filmy XXX? Bo dla mnie istnieja takze
inne. Te pierwsze mnie nie interesuja. No coz, glodnemu chleb na mysli.
2. Sugerowanie mi iz jestem jakiegos typu zbokolem siedzacym przy kompie i
ciagnacym obrazki z sieci jest naprde nie na poziomie. Wspominajac juz o
sciaganio z sieci to mnie interesuja glownie mp3. Slucham niestety takiej
muzyki z ktora plyty sa prawie u nas niedostepne.
3. Moze cierpisz na lekka amnezje i proponuje ci czytac post ktory wyslales
wczesniej. Unikalbys wielu nieporozumien.
4. Najpierw sie niejasno wyrazasz i potem sugerujesz mi ze jestem jakims
zboczkiem. Naucz sie ze nie wszyscy mysla tak jak ty: film=porno, uzytkownik
SDI =zbokol, sciagajacy ciagle cos z sieci=zbokol. Na koniec chcialbym
pogratulowac ci pogladow... Maly dyktatorek nam rosnie na polipie...

--
****---///Unoficiall Arnold Buzdygan Fan Club\\\---****
          Strona Sabaziosa, dzial Liber Buzdyganum