Re: Tepsa robi kaszanę z routerami ?

Autor: Robert Polkowski (polak_at_ask-blonie.prv.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 18:20:21 MET

Użytkownik MarekLef <mareklef_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a61ccdf$1_at_news.vogel.pl...

> --
>
> Użytkownik "Andrzej Litewka" <andx_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> tepsa

> Przy wlaczeniu w3.cache - wynik 2.6 prawie nie dziala.
> Po wylaczeniu wynik 7.8 - zadowalajaco - ok 16:50 w niedziele
> Niektozy mowia wlaczaj inni daj spokoj . Z moich oserwacji wynika ze
ztrony
> zagraniczne szybciej sie laduja przy wlaczonym w3.cache, a krajowe
wolniej -
> moze tu pies lamera pogrzebany?
> Marek L.

Tez to zauwazylem, jak chce polazic po zagranicznych www to w3cache on,
jak po polskich to off , do czego to doszlo :)))

--
Robert Polkowski polak_at_ask-blonie.prv.pl   www.ask-blonie.prv.pl