Re: offtopic: expert

Autor: Wojciech Gdela (eltehaem_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 23:40:36 MET

"/\\" </\@/\.com> wrote:

>Cos tu sie chyba pomylilo. Expert nie jest spokojnie spacerujacym
>uposledzonym tylko strasznie upierdliwym osobnikiem !

A w czym on jest taki upierdliwy? Posty pisze na grupy? Przeciez
wystarczy pare klikniec, zebys sie nawet nigdy nie dowiedzial czy
Expert w ogole cos napisal.

Powiedzmy, ze on spaceruje i krzyczy rozne rzeczy, ale bardzo latwo
mozna go omijac.

>Nie powiesz, ze tolerowal bys chorego wybijajacego ci okna ?

Czyzby Expert uszkodzil ci twojego Windows'a (twoje Windows)? ;)

>Zareagowal bys. Nie twierdze, ze trzeba go zastrzelic ale jesli
>chce sie pojawiac w jakiejs spolecznosci i byc "normalnie" traktowanym
>to trzeba sie zastosowac do pewnych zasad.

Owszem, zeby byc normalnie traktowanym, a jak ktos sie nie stosuje do
zasad, to sie od niego mozna izolowac, a nie go atakowac.

>I tolerancja nie ma to nic do rzeczy !

Tutaj znaczy w Internecie? Tzn. jezeli jestem anonimowy to moge kogos
obrazac? Jezeli mam kominiarke na glowie to moge skopac kibica innej
druzyny?

>Choc glupoty nie toleruje...

A w jaki sposob sie objawia Twoja nietolerancja wobec glupoty?

--
Pozdrawiam,
Wojciech Gdela <eltehaem_at_poczta.onet.pl>