Re: offtopic: expert

Autor: Wojciech Gdela (eltehaem_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 23:40:37 MET

Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org> wrote:

>Zespołu downa już do tego lepiej nie mieszaj. Expert to zgryźliwy,
>upierdliwy kleptoman, który nie na nic wspólnego z upośledzonymi
>dziećmi.

Co tez takiego ci ukradl ten Expert, ze nazywasz go kleptomanem?

A poza tym, to naprawde nigdy nie widziales nigdy chorego umyslowo,
ktory bylby rownie zgryzliwy i upierdliwy niz Expert? Chorzy umyslowo
to nie tylko potulne baranki.

Zreszta zle odczytales moj list, ja nie twierdze ze Expert jest chory
umyslowo, ja tylko uwazam, ze powinno sie go tolerowac, tak samo jak
toleruje sie uposledzone umyslowo dzieci.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Gdela <eltehaem_at_poczta.onet.pl>