Re: offtopic: expert

Autor: /\\ (/\_at_/\.com@okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 15:58:53 MET

Użytkownik "Wojciech Gdela" <eltehaem_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A w czym on jest taki upierdliwy? Posty pisze na grupy? Przeciez
> wystarczy pare klikniec, zebys sie nawet nigdy nie dowiedzial czy
> Expert w ogole cos napisal.

Wystarczy, ze jeden z drugim odpowie na jego idiotyczny post
i juz sie o nim dowiaduje.

> Powiedzmy, ze on spaceruje i krzyczy rozne rzeczy, ale bardzo latwo
> mozna go omijac.

Ale ja nie mam ochoty wysluchiwac jego okrzykow.

> Czyzby Expert uszkodzil ci twojego Windows'a (twoje Windows)? ;)

Jeszcze nie ;) Ot tak sobie uzylem porownania jak ty w stosunku
do ex... i uposledzonych.

> Owszem, zeby byc normalnie traktowanym, a jak ktos sie nie stosuje do
> zasad, to sie od niego mozna izolowac, a nie go atakowac.

Podaj mi skuteczna metode izolacji od expierda to sie zastosuje.
I w zaden sposob go nie atakuje ani mu nie ublizam.
Jestem daleki od tego.

> Tutaj znaczy w Internecie? Tzn. jezeli jestem anonimowy to moge kogos
> obrazac? Jezeli mam kominiarke na glowie to moge skopac kibica innej
> druzyny?

Tutaj to znaczy w sprawie expierda. Nie wiem co masz na mysli mowiac
o byciu anonimowym i obrazaniu ?
I wybacz ale porwnanie do zachowan kibicow jest juz ponizej pewnego poziomu
No i podaj mi przyklad gdzie kogos obrazilem - jesli to do mnie pijesz.

> A w jaki sposob sie objawia Twoja nietolerancja wobec glupoty?

Nie, nie strzelam do ludzi jesli o to ci chodzi ;)
Staram sie glupoty unikac. Ale ona wylazi wszelkimi szczelinami :(
I najlepszym rozwiazaniem na zatkanie tych przeciekow jest
nie odpowiadanie na jego posty. Ale do tego musza sie stosowac wszyscy.

Pozdrawiam rowniez i proponouje EOT bo to nie ma sensu.

/\