Re: offtopic: expert

Autor: /\\ (/\_at_/\.com@okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 14:14:07 MET

Użytkownik "Wojciech Gdela" <eltehaem_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Zastanawia mnie tylko, czy osoby obrzucajace go wyzwiskami tak samo
> zachowuja sie w zyciu codziennym np. wykrzykujac obrazliwe wyrazy na
> widok osoby z zespolem downa.

Cos tu sie chyba pomylilo. Expert nie jest spokojnie spacerujacym
uposledzonym tylko strasznie upierdliwym osobnikiem !
Nie powiesz, ze tolerowal bys chorego wybijajacego ci okna ?
Zareagowal bys. Nie twierdze, ze trzeba go zastrzelic ale jesli
chce sie pojawiac w jakiejs spolecznosci i byc "normalnie" traktowanym
to trzeba sie zastosowac do pewnych zasad.
I tolerancja nie ma to nic do rzeczy !
Choc glupoty nie toleruje...

/\