Re: odpalenie gry=stop transfer!

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 07:22:25 MET

On Mon, Jan 01, 2001 at 12:14:19AM +0100, Andrzej Lawa wrote:

> A cholera ją wie. W każdym razie gdy działa w tym trybie (poprzez ten
> sterownik) który blokuje porty szeregowe (nie tylko SDI - komunikację po
> "gołym" szeregowym z innym komputerem oczywiście też) nie ma żadnych
> potknięć, pyknięć ni zatrzymań, choćbym nawet bardzo usiłował zablokować
> komputer jakimiś intensywnymi i dyskowo, i procesorowo i pamięciowo
> procesami.

moment... jesli karta daje ostro po przerwaniach, to powininno ucierpiec
cale i/o, z dyskami wlacznie. wlasciwie jaki to system ? ktos tu chyba
mocno skopal drivery.

> Jeśli ktoś nie zna tej karty: ona może mieć zainstalowane do 8MB pamięci RAM
> i odnoszę wrażenie, że ten sterownik wave "synth" ładuje non-stop duże
> kawały sampli w charakterze odpowiedników SoundFont w SBLive! bezpośrednio

non stop ? po co ? przeciez to tylko dodatkowe obciazenie szyny,
z ktora w pecetach i tak jest tragicznie (nedzne 100MB/sec ;-/).

> poprzez DMA do pamięci karty, a karta odtwarza już sama. Natomiast w trybie
> nie zatykającym COMów kanałem DMA idzie bezpośrednio do kodeka sampel po
> samplu (pojedynczo).

brzmi troche bez sensu imho.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip