Re: offtopic: expert

Autor: Wojciech Gdela (eltehaem_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 07:13:07 MET

Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org> wrote:

>Jest wielu chorych umysłowo ludzi. W Polsce podobno ok. 200
>tys. (wliczając w to pewnie różne nerwice itp.). No i dziwi Was, że
>jedna osoba na dwieście tysięcy ma dostęp do Internetu? Mnie tylko
>dziwi, czemu z nim dyskutujecie...

Tolerancja. Widocznie w internecie jest ona bardziej zakorzeniona niz
w normalnych kontaktach, gdzie osoba na widok kogos odstajacego od
normy natychmiast odwraca glowe nie probujac znalezc jakiejs nitki
porozumienia.

Expert prawdopodobnie nigdy sie nie zmieni, poniewaz tego nie chce
(lub nie moze sie zmienic), a jezeli komus sie to nie podoba, to moze
go wrzucic do KF-a, tak samo jak moze przejsc na druga strone ulicy
widzac, ze naprzeciw niemu zmierza ktos, kogo uwaza za chorego
umyslowo (a raczej poprostu nienormalnego, gdzie norme wyznacza
wiekszosc ludzi).

Zastanawia mnie tylko, czy osoby obrzucajace go wyzwiskami tak samo
zachowuja sie w zyciu codziennym np. wykrzykujac obrazliwe wyrazy na
widok osoby z zespolem downa.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Gdela <eltehaem_at_poczta.onet.pl>