Re: odpalenie gry=stop transfer!

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 00:14:19 MET


Użytkownik "trashcan man" <trash_at_military.milnet.pl> napisał w wiadomości
news:20001230053347.E5172_at_trashcan...

> to ile ta karta generuje przerwan ? pecet powinien uciagnac jakies
> 3000/sec, moj sb64 generuje ~50/sec.

A cholera ją wie. W każdym razie gdy działa w tym trybie (poprzez ten
sterownik) który blokuje porty szeregowe (nie tylko SDI - komunikację po
"gołym" szeregowym z innym komputerem oczywiście też) nie ma żadnych
potknięć, pyknięć ni zatrzymań, choćbym nawet bardzo usiłował zablokować
komputer jakimiś intensywnymi i dyskowo, i procesorowo i pamięciowo
procesami.

Jeśli ktoś nie zna tej karty: ona może mieć zainstalowane do 8MB pamięci RAM
i odnoszę wrażenie, że ten sterownik wave "synth" ładuje non-stop duże
kawały sampli w charakterze odpowiedników SoundFont w SBLive! bezpośrednio
poprzez DMA do pamięci karty, a karta odtwarza już sama. Natomiast w trybie
nie zatykającym COMów kanałem DMA idzie bezpośrednio do kodeka sampel po
samplu (pojedynczo).



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:41:00 MET DST