;;;

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 18:20:13 MET

> Expert prawdopodobnie nigdy sie nie zmieni, poniewaz tego nie chce
> (lub nie moze sie zmienic), a jezeli komus sie to nie podoba, to moze
> go wrzucic do KF-a, tak samo jak moze przejsc na druga strone ulicy
> widzac, ze naprzeciw niemu zmierza ktos, kogo uwaza za chorego
> umyslowo (a raczej poprostu nienormalnego, gdzie norme wyznacza
> wiekszosc ludzi).
>
> Zastanawia mnie tylko, czy osoby obrzucajace go wyzwiskami tak samo
> zachowuja sie w zyciu codziennym np. wykrzykujac obrazliwe wyrazy na
> widok osoby z zespolem downa.
> --
> [...]

Panie Wojciechu.
Nauka medycyna znalazla odpowiedz na Panskie wywody.

Dla chorego umyslowo, najlepszym lekarzem zdaje sie on sam,
on sam twierdzi ze sie najlepiej zna na leczeniu
a w ogole to wszyscy w okolo i tak w gole, znajomi, sasiedzi
i ci z internetu
co na pewno zdrowi na umysle nie sa.

I ja na Pana dolegliwosci nic nie pomoge.
Moge prowadzic i dla Pan terapie przez internet
ale nie dzisiaj i nie teraz
ale dopiero gdy panski lekarz domowy przesle mi diagnoze.

ale powiem Panu ze terapie przez internet jdnak prowadze, ale pacjentom
o tym nie mowie.
Pomagam niesmialym, zakompleksiony, zestresowanym, samotnym
aby mieli swoje 5 minut zycia w internecie swiatowym
i mogli zablysnac jak spadaja gwiazda na niebie.

Niech sie otworza na swiat i sie wyzywaja, klna, nazywaja wszystkich ze
maja wszy, sa chorzy umyslowo.
Niech maja swoje piec minut tak jak i Panu je dalem.

Po co Pan i inni ma bic sasiadow, napadac, gwalcic na ulicy
jak Pana wciagne do rozmowy to sie Pan
wykrzyczy, wyzlosci, ponarzeka i juz sie Pan czuje lepszy

Ta terapia jest na dzisiaj jeszcze i dla Pana bezplatna
ale jak Pan mowi ze powinna byc platna
to wkrotce za mozliwosc dyskusji bedzie wprowadzona oplata

Czy naprawde dziennikarstwo i terapia on-line zawsze musza byc bezplatne
?