<...>

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 19:33:22 MET

> Nie moge, nie musze i nie chce.

ok, ale prawdziwy hacker powie
potrafie, bo mam ta wiedze i doswiadczenie

i w trakcie chwalenia sie swoja wiedza i tego wlamywania
popelnia, zgodnie z Konwencja, przestepstwo.

i nie musi byc wcale criminal hacker

Raz jeszcze.
Rada Europy czeka na wasze opinie na temat konwencji.

Ja ci wierze, ze prawdziwych hackerow dzis juz nie ma ;)

Ale Rada Europy jest naprawde zainteresowana opinia kazdego z
dyskutantow i moze sie przekona, ze hacker to taki dobry duszek
co ino czyta ksiazki i siedzi cala dobe przed swoim kompem.
I nazywa sie non-criminal hackerem ;)

Ale gdy sie nie przekona to lepiej niech hackerzy poznaja Konwencje
odpowiednio wczesniej.
J.