Re: odpalenie gry=stop transfer!

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 19:51:41 MET


On Thu, Dec 28, 2000 at 09:13:32AM +0000, Tomasz Kłoczko wrote:
> > A SDI, jak wiadomo, jest podłączane przez zwykłe łącze szeregowe. A ono ma
> > już taką właściwość, że kiepsko działa jak chodzi coś intensywnego na
> > wysokim priorytecie (i nie chodzi o priorytety w systemie, przynajmniej nie
> > tylko).

[..]

> A po za tym wszyscy zdrowi ??
> Zapewne dlatego, że SDi jest na łączu szeregowym to nie daje się przesyłać
> więcej niż jednego bitu jednocześnie (?).

nie uwzgledniasz faktu, iz nie wszystkie uarty'y mialy/maja jakis sensowny
bufor, i przy _naprawde_ duzym obciazeniu i powolnym procesorze dane
moga byc gubione. tyle ze raczej obciazeniu sprzetowym (i/o), nie programowym.
moze ten komp robi za router na gigaethernecie ? ;-)

-- 
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:40:33 MET DST