Re: <...>

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 01:23:45 MET

On Fri, 29 Dec 2000 19:33:22 +0100, Jacek D. <koperacja_at_priv4.onet.pl> wrote:
>ok, ale prawdziwy hacker powie
>potrafie, bo mam ta wiedze i doswiadczenie
>
>i w trakcie chwalenia sie swoja wiedza i tego wlamywania
>popelnia, zgodnie z Konwencja, przestepstwo.

Gdzie - wiedze zdobyl czytajac dokumentacje/pracujac . Doswiadczenie chroniac
serwer , poprawiajac oprogramowanie , wlamujac sie na _wlasny_ komputer .

Zadne powyzsze dzialanie nie jest karalne .

Mimo wszystko pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
The world is coming to an end... save your buffers!