Re: czy aby na pewno tylko kasa ?

Autor: Zrathen (admin_at_blackwidownet.prv.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 10:41:41 MET

[cut]
> Nie jestem anarchista ale momentami uwazam ze przydaloby sie zrobic mala
> rewolucje z publicznymi egzekucjami nie znajacych sie na swojej pracy
> urzednikow.

popieram ..... to zakrawa na szczyt szczytów, jak można cenzuroać inet ?
przecież właśnie dlatego jest on taki popularny .....
a nikt nikogo nie zmusza do wchodzenia na strony z materiałami
pornograficznymi, a jeśli dzieciak wpisze hasło 'seks' to chyba wie czego
szuka ?! a zdziwilibyście się co takie brzdące po 8 lub 9 lat (!) wpisują w
przeglądarkach ...... dla takich berbeci słowa 'fallus, łechtaczka, orgazm
......' są zupżełnie normalne - co prawda za bardzo nie wiedzą co to
znaczy - ale je znają .....
najlepiej założyć na rodziców 'moralność_ware' oraz
'naucz_się_wychowywać_dzieci_ware' ... ale czego można oczekiwać od rodziców
którzy mają po 19, góra 22 lata ?..... dziedzi wychowują dzieci .....

--
Zrathen
admin_at_blackwidownet.prv.pl