Re: czy aby na pewno tylko kasa ?

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 03:39:50 MET

On Thu, 7 Dec 2000, Jaco wrote:

> A ja nie byłbym tego taki pewien. Widziałem jedno takie rozwiązanie
> jak pracowałem w wakacje w Niemczech. Jakiś bardzo sprytny programik
> mieli podpięty pod proxy, który nie przepuszczał żadnych TEGO typu
> stron. Możecie mi wierzyć, przetestowałem go.

Problem w tym, ze dla upartych sa dziesiatki, jesli nie setki sprytnych
mechanizmow proxy, czesto nawet modyfikujacych tresc stron tak, by obejsc
zabezpieczenia. Zabezpieczenia te natomiast uwielbiaja wtracac sie gdy
oglada sie zupelnie niewinne strony. Przyklad?

http://www.geekculture.com/culture/erotica/amateur.html

Wiekszosc takich urzadzen natychmiast zaprotestuje przeciwko tej stronie.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=