Re: czy aby na pewno tylko kasa ?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 01:36:09 MET

dnia Thu, Dec 07, 2000 at 12:44:02AM +0100, Jaco napisal(a):

> A ja nie byłbym tego taki pewien. Widziałem jedno takie rozwiązanie jak
> pracowałem w wakacje w Niemczech. Jakiś bardzo sprytny programik mieli
> podpięty pod proxy, który nie przepuszczał żadnych TEGO typu stron. Możecie
> mi wierzyć, przetestowałem go.
jedna osoba.. troche malo ;))
podejzewam ze tnie jesli znajdzie podejzane slowa w <BODY> ale i to jest do
ominiecia ;))

> kontrolować internet to trzeba mieć o nim jakieś pojęcie czego nie można
> powiedzieć o debilach-urzędasach, którzy myślą tylko jak tu stworzyć kolejny
> pretekst do rozrostu biurokracji.

jesli damy ludziom dostep do informacji moze zwiekszyc sie ich wiedza,
spolecznstwo posiadajace wieksza wiedze trudniej jest utrzymac w ryzach.
cenzurowac wszystko! zaczniemy niewinnie, tylko pare stron, czesc
informacji.. potem sie lekko rozszerzy nie za duzo zeby nie bylo awantur...
potem jeszcze troszeczke... potem zmienimy nazwe UOP na Ministerstwo
Milosci.....

Nie jestem anarchista ale momentami uwazam ze przydaloby sie zrobic mala
rewolucje z publicznymi egzekucjami nie znajacych sie na swojej pracy
urzednikow.

newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-) (GPL)