Re: czy aby na pewno tylko kasa ?

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 01:28:42 MET

Jaco <Jaco_at_alpha.net.pl> wrote:

> A ja nie byłbym tego taki pewien. Widziałem jedno takie rozwiązanie jak
> pracowałem w wakacje w Niemczech. Jakiś bardzo sprytny programik mieli
> podpięty pod proxy, który nie przepuszczał żadnych TEGO typu stron. Możecie
> mi wierzyć, przetestowałem go.

Nie ma cudów, filtrować można na dwa sposoby: po znanych adresach IP
lub URLach, albo po słowach kluczowych w samych URLach. Jedno i drugie
ma określoną stopę błędów w jedną i drugą stronę, jedno i drugie da
się obejść na różne sposoby. Prawdopodobnie za mało testowałeś ;)

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>