Re: Czy to jest normalne ?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 18:44:29 MET

dnia Wed, Dec 06, 2000 at 04:45:07PM +0100, Wojtek Zak napisal(a):
> A czy jest z TP S.A. udostepniana informacja, co to jest za router? i jakim
> laczem jest podlaczany dalej do sieci?
oczywiscie nie ;)
ale problem zaczal sie ok 3m-cy temu i mam niejasne przeczucie ze wrocil
router ktorego wymienili na cos lepszego pol roku temu...

> Tak a propos, to o ile wiem nie ma w sieci POLPAK-T parametru EIR; jest
> tylko ustawiana przepustowosc lacza. Jak kilkadziesiat firm podlaczonych do
sig, ale czy aby EIR to nie maksymalne pasmo ktore mozna zajac ?

> wezla wykupi tylko po 16 k CIR, a pakiety wysylane sa ?ile fabryka dala?, to
> nie ma sie czemu dziwic.
hmm.. ten tego.. dziwnie jakos bo pogorszenie nastapilo nagle a wydaje mi
sie ze wzrosla ilosc klientow polpaku do tego stopnia zeby uzasadniala
pieciokrotny spadek srednich transmisji..

newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-) (GPL)