Re: Czy to jest normalne ?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 13:41:28 MET

dnia Sat, Dec 02, 2000 at 01:33:00PM +0100, Maciej Machacz napisal(a):
> Jest sobie lacze (Polpak-T) o parametrach :
>
> - EIR 1Mbps
> - CIR 16kbps
>
> I teraz jest taka sytuacja :
>
> - srodek tygodnia szczyt 13.00 - 30% strat do _routera_brzegowego_
przeciazony route, mam to samo ;(

> - po telefonie do BOK'u, tego samego dnia - godzina 17.00 - 0% strat
telefon nie mial nic do rzeczy, po 17tej jest mniejsze obciazenie bo firmy
koncza prace ;)

> - ten sam dzien 23.30 - 25% strat
a tutaj ludzie w domach siedza i panienki ssaja ;)

> - nastepny dzien godzina powiedzmy 13.00 - 0% strat
przypadek ?

> - wczoraj (piatek) caly czas podczas awarii Teleglobe - 0% strat
dokladnie tak samo.

> Czy ktos mi moze wyjasnic co sie dzieje ? Czy to jest wina :
> - malego CIR'u
mnie poinformowano ze zaden CIR mi nie pomoze bo router zdycha i beda
wymieniac[1]

> - uszkodzonego fizycznie lacza
raczej nie, gdybys mial uszkodzone lacze to problemy bylyby caly czas..

> - krasnoludkow [ :-) ]
stawiam na cyklistow ;))

> Sam juz nie wiem co robic ... zaproponowano mi przeprowadzenie testow lacza
> w godzinach szczytu - wiaze sie to z 24h wypieciem lacza i to w godzinach
> pracy wszystkich osob korzystajacych z Internetu... a takiej sytuacji to ja
> sobie nie wyobrazam...

ktora wykaze to co napisalem...
lacze jest dobre, wszystko dzialac powinno a tylko router nie wyrabia ;(

[1] wymiane zrobia ale nie maja sprzetu, ok tyg pozniej maja sprzet.. niema
fachmana... ok tyg pozniej fachman bedzie za 3 dni... ok tyg pozniej nikt
nic nie wie o routerze i fachmanie...
krasnoludki k&#^a mac ;))

pozdro
newrom