Bezsilne wycie: a Air2NET

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 16:27:43 MET

Witam,

domyslam sie, ze moj post pewnie nic a nic nie zmieni,
bo i co moglby (?), ale aby dac wyraz swemu rozgoryczeniu
(kolejne "NIE!" do kolekcji), napisze o nowej ofercie
Tele2 dla Warszawiakow, czy tez jej braku.

Otoz od 1 grudnia Tele2 oferuje nowy cennik, a w nim
m.in. dostep bezprzewodowy po dosyc konkurencyjnych cenach
(250zl miesiecznie). Dzwonie wiec szczesliwy pod podany
numer, by spytac sie, co i jak. Po okolo minucie oczekiwania
slysze, ze "niestety, nie siegamy". Ale nic to, zasieg
bywa zanizany, dla bezpieczenstwa. Pytam sie wiec, czy
mozliwe jest ustawienie anteny o wiekszym zysku tak, aby
sygnal dotarl. Oczywiscie tez nie. No, w to, ze nie da
sie takiej anteny ustawic, to juz nie uwierze. Czy to
jest jakis spisek przeciwko mnie!? Ehhhh... a moze ktos
by mi pomogl/wyperswadowal/udowodnil im? A, na co ja
licze... ;-(

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
Centrum Projektów Internetowych, PL