Re: Czy to jest normalne ?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 14:48:17 MET

Uzytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom_at_rp.zax.pl> napisal w wiadomosci

> normalka bo sprzedaja wiecej niz maja...

I tak tez myslalem...

Centrum2 ?
> prorok jakis czy co? ;))

Ja wiem ... razej pomieszanie intuicji z zrzadzeniem losu :)

> na cyklistow mozna napisac paszkwila w Dzienniku na krasnolodkow niema
gdzie
> bo zarowno 'Mis' jak i 'Swierszczyk' juz chyba nie wychodzi ;)))

A to nie dla mnie, ja zawsze z plskiego bylem biedny ;)

> taaa, a swistak siedzi i...
> tez mialem radwiza, brakowalo mi mozliwosci to kupilem karte cyclades,
stoi
> na linuxie z 32Mb ram, p200 i tylko sobie routuje i podglada pakiety...
> O ile przy radwizie moglbym przyjac ze sie nie wyrabia (skoro sie wyrabial
> przestal to troche dziwne ale co tam) natomiast za cholere nie chce mi sie
> wierzyc ze cyclades pc300 na tym sprzecie sobie nie radzi....

Hmmm sugerujesz mi ze wlasnie to gowienko tez moze nie wyrabiac? Zastanawia
mnie jedno, bo mam go podpietego do switcha - i niestety sa kolizje ... czy
da sie na nim wlaczyc tryb fullduplex ? Narazie wolalem nie dotykac, bo jak
go raz zestawili tak na szczescie (odpukac) dziala juz dwa lata.

> btw jakbys cos wiedzial o zmianie tego cholernego routera to daj znac :-)

Pani Basia (czy jak jej tam bylo) powiedziala ze maja w grudniu (sic!)
wymieniac - rozmowa sprzed trzech dni ... az sie przestraszylem, bo wiem ze
musze sobie na ten moment zestawic jakis rozsadny backup...

Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl
ICQ:54914949