Re: wyjscie na swiat lezy i nawet juz nie kwiczy...

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 22:13:14 MET

Dnia 4 Dec 00 o godz. 5:49, Dariusz K. Ladziak napisal(a):

> To do cholery nie da sie tak binda skonfigurowac zeby swoja strefe
> dawal bez lacznosci?

*Swoja* strefe tak. To zreszta jest o ile sie nie myle domyslne zachowanie
binda. Tylko wydaje mi sie, ze dla zadnego z tych serwerow, ktore tepsa
podaje do uzywania przez klientow, .pl nie jest "jego" strefa. W zwiazku z
czym musi sie zapytac serwera strefy ".", kto obsluguje ".pl"...

> po cholere do rozwiazania nazwy w
> obrebie domeny .pl konieczny jest im dostep do serwerow rozwiazujacych
> domene . ???

Autorytatywnym serwerom domeny .pl nie jest potrzebny. Wszystkim innym
tak.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl