Re: Czy to jest normalne ?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 10:59:02 MET

dnia Sat, Dec 02, 2000 at 09:19:40PM +0100, Maciej Machacz napisal(a):

> Czyzby normalka w sklali ogolnopolskiego Polpaku ?
normalka bo sprzedaja wiecej niz maja...

> Mnie tez - czyzbys byl z Krakowa i lacze mial podpiete do routera Centrum2 ?
> :-)
prorok jakis czy co? ;))

> Heheheheh wiesz co - a jaka jest roznica ?
na cyklistow mozna napisac paszkwila w Dzienniku na krasnolodkow niema gdzie
bo zarowno 'Mis' jak i 'Swierszczyk' juz chyba nie wychodzi ;)))

> Aaaaha jeszcze sugerowano mi ze moj router (sprzetowy Radwiz, pojedyncze
> PVC) moze nie wyrabiac... a w to niezabardzo wierze.

taaa, a swistak siedzi i...
tez mialem radwiza, brakowalo mi mozliwosci to kupilem karte cyclades, stoi
na linuxie z 32Mb ram, p200 i tylko sobie routuje i podglada pakiety...
O ile przy radwizie moglbym przyjac ze sie nie wyrabia (skoro sie wyrabial i
przestal to troche dziwne ale co tam) natomiast za cholere nie chce mi sie
wierzyc ze cyclades pc300 na tym sprzecie sobie nie radzi....

btw jakbys cos wiedzial o zmianie tego cholernego routera to daj znac :-)

pozdro
newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-) (GPL)