Re: internet w PTK - informacje

Autor: Piotr Szmitkowski (jackal_at_astercity.net)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 18:03:15 MET

Michal Szokolo wrote:

> "Nie mamy w planie tej lokalizacji".

Jesli mieszkasz w Warszawie, masz ACC to jestes w planie. Kropka.

> Owszem - Aster już nie obiecuje mi internetu. Cóż, czas się kopnąć po
> darmowy dekoder cyfry czy innej wizji. Z internetem też u nich cienko, ale
> przynajmniej obraz będzie lepszy.

Milego.

> 15 złotych z powodu?

Ile kosztuje podlaczenie drugiego _pelnoprawnego_ komputera w hisie,
chello,
sos....

> Za piwo będę miał to samo w telekomunie. I bez 15 zł miesięcznie.

:) Jednak jestes starszy niz myslalem. Podejscie jak w komunie.
Pytanie do tpnetowcow. Czy ktos na SDI ma wlasnego reva?

> Nie rozumiesz? To weź się facet trochę dokształć, potem zadbaj o potrzeby
> intelektualne swoich wodzów, a na koniec może wrócimy do dyskusji.

"u was za możliwość podłączenia sobie 486 jako firewalla trzeba płacić
extra."
cytat z twojego postu.

moje pytanie.
ZE CO?

> Tego maila, co go nie dostałem? Zaraz wezmę rfc822 i napiszę.

Nie. Tego maila co wyslales.
*duh*

--
jackal