Re: internet w PTK - informacje

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 16:53:14 MET

Piotr Szmitkowski napisał(a):

> Zadzwon pod 0-800 114 114. To nie boli. I nie kosztuje.

Dzwoniłem.

> Maja tam rozpiske rozbudowy sieci na najblizsze 2 lata.

"Nie mamy w planie tej lokalizacji".

> I o ile telekomuna jak sam piszesz obiecuje, to tutaj skonczylo sie
> miejsce
> na obietnice.

Owszem - Aster już nie obiecuje mi internetu. Cóż, czas się kopnąć po
darmowy dekoder cyfry czy innej wizji. Z internetem też u nich cienko, ale
przynajmniej obraz będzie lepszy.

> Bilboardy sa el nie Aster City :)

I?

> Ze co?
> Przepraszam zagladales na strone? (hint - http://www.astercity.net).
> Nowi klienci maja - stale IP, podlaczenie drugiego komputera za 15
> zlotych,

15 złotych z powodu?

> rDNS taki jak sobie tylko wymarzysz.

Za piwo będę miał to samo w telekomunie. I bez 15 zł miesięcznie.

> Po jaka cholere masz stawiac firewall? Jesli chcesz byc za firewallem to
> mozesz wybrac adres IP z klasy prywatnej a nie publicznej...

Nie rozumiesz? To weź się facet trochę dokształć, potem zadbaj o potrzeby
intelektualne swoich wodzów, a na koniec może wrócimy do dyskusji.

> Jasne.
> Ale komorki to troche inny biznes niz dostep do Internetu.

Ryli?

> A moze stacje benzynowe beda rozdawaly samochody? W koncu tez musisz
> korzystac
> z ich uslug by samochod jezdzil..

Gdyby te samochody mogły tankować tylko w stacjach firmy X, to firma X na
pewno by taki pomysł rozważyła. Zresztą jak wytężysz pamięć, to może sobie
przypomniesz, że pierwsze komórki w Polsce kosztowały niepromocyjnie tyle
co samochód...

> Podeslij mi kopie maila z naglowkami.

Tego maila, co go nie dostałem? Zaraz wezmę rfc822 i napiszę.

> Ja nie mam paskow na TV4. Zwlaszcza regularnie, chocby co drugi dzien.
> Sprawdz czy sasiad nie ma jakiegos wesolego urzadzenia elektrycznego :)

Ma. Rozrusznik serca. Pewnie on tak sieje...

> Przypomina mi sie porownanie kanalow ktore sa w UPC a w Aster City.
> Jedyne czego mi naprawde brakuje to Wizja 1 i FoxKids. Koniec.

No to przyjemnego oglądania.

> Jakos nie teskno mi do polsatowej szmiry. (jedynym sensownym kanalem
> ktory nalezy do Solorza jest TV4)
> W Asterze za to mam rodzinke programow discovery, mtv2 i ale kino, ktore
> sobie chwale.

Cyfra na przykład już ma komplet Discovery.

> Te oferty uslug sa poprostu rozne.

Istotnie. Tylko nie widzę tu przewagi Astercity. Apropos, czy już ktoś
zrobił na tyle porządku, że w całej sieci są te same programy?

--
If you build a man a fire he's warm for a day,
If you set a man on fire he's warm for a lifetime.