Re: internet w PTK - informacje

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 00:22:21 MET

Piotr Szmitkowski <jackal_at_astercity.net> writes:

> Jesli mieszkasz w Warszawie, masz ACC to jestes w planie. Kropka.

O, ciekawe. Mieszkam w Warszawie, na moim osiedlu jest Astercity,
i co jakis czas nachodzi mnie taki facet proponujac podlaczenie.
Ostatnio tez twierdzil ze bedzie Internet - tyle ze jak mu
zaproponowalem zeby podlaczyli mi od razu TV + siec to stwierdzil
ze siec to oni owszem, instaluja - ale tam gdzie musza konkurowac
z jakas tam inna siecia.
Samego TV nie potrzebuje...

A obraz w Wizji istotnie lepszy (mam porownanie).

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator