Re: internet w PTK - informacje

Autor: Piotr Szmitkowski (jackal_at_astercity.net)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 18:15:11 MET

Michal Szokolo wrote:

> Ależ doskonale wiem, że tego pana nie przekonam, bo niewykluczone że
> inkasuje on kasę za rozpuszczanie takich tekstów.

Hola. Jakich tekstow? Przesledz posty i wskarz mi w ktorym miejscu
sklamalem.
Jedynie wytlumaczylem pewne bledy merytoryczne wynikajace mam nadzieje
z niedoinformowania bardziej, niz ze zlej woli.
A moze to Ty zyjesz na garnuszku jakiejs firmy?

> Bardziej chodzi mi o zaprezentowanie szerokiej publiczności bardziej
> realistycznego obrazu...

Jasne.
Jesli tak bardzo ci przeszkadza to siec to czemu chcesz sie podlaczyc?
Jak nie lubie jakiejs firmy to staram sie nie miec z nia nic wspolnego.
Nie krytykuje produktow ktorych nie uzywalem.

--
jackal
(:) P.I.G.S. Member