Re: Praca magisterska

Autor: ROBBO (robbo_at_robbo.si.ec.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 15:43:14 MET DST

"Paweł Kajak" <pkajak_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Witam wszystkich!
> Nazywam się Paweł Kajak. Jestem nowym użytkownikiem. Nowym to znaczy
> zupełnie zielonym. Nie mam pojęcia jak poruszać się po internecie, a co
> najważniejsze nie wiem gdzie szukać informacji niezbędnych do pisania mojej
> pracy magisterkiej. Jej tytuł brzmi "Grupy dyskusyjne w internecie jako nowa
> forma działalności kulturalnej młodzieży". Proszę o pomoc jakieś
> zorientowane osoby - jak podejść do tematu, jak go ugryźć. Mój promotor
> zostawił mnie na lodzie

Polecam poczytac aktualnie
pl.soc.seks . .towarzyskie
pl.rec.telewizja - ciekawy watek o zlodziejach i piractwie
pl.misc.telefonia.gsm gdzie pewien RR emerytow chce do pieca wsadzac.

Na poczatek proponuje zmiane tematu pracy..
A promotor wiedzial co robi uciekajac

--
Pawel "ROBBO" Kaminski 	email:robbo_at_si.ec.pl tel+48605077548