Praca magisterska

Autor: Paweł Kajak (pkajak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 14:14:54 MET DST

Witam wszystkich!
Nazywam się Paweł Kajak. Jestem nowym użytkownikiem. Nowym to znaczy
zupełnie zielonym. Nie mam pojęcia jak poruszać się po internecie, a co
najważniejsze nie wiem gdzie szukać informacji niezbędnych do pisania mojej
pracy magisterkiej. Jej tytuł brzmi "Grupy dyskusyjne w internecie jako nowa
forma działalności kulturalnej młodzieży". Proszę o pomoc jakieś
zorientowane osoby - jak podejść do tematu, jak go ugryźć. Mój promotor
zostawił mnie na lodzie