Re: Praca magisterska

Autor: JAN S. (zaklad_jj_at_hotmail.com)
Data: Sat 14 Oct 2000 - 00:53:19 MET DST

Witam

 polecam poradnik jak napisać prace magisterska

Prace magisterskie: http://www.promail.pl/~mao/

Pozdrawiam.
G.

P.S.
Jestem Praktykiem wiec twój tematy wydaje mi się niezbyt interesujący bo co
FIRMA "X" będzie miała z takiego magistra ?
Wybierjac temat rozejrzyj się na rynku pracy i wybierz cos co Cię
interesuje.