Re: Praca magisterska

Autor: Paweł Kajak (pkajak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 15:34:47 MET DST

Użytkownik "Paweł Kajak" <pkajak_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam wszystkich!
> Nazywam się Paweł Kajak. Jestem nowym użytkownikiem. Nowym to znaczy
> zupełnie zielonym. Nie mam pojęcia jak poruszać się po internecie, a co
> najważniejsze nie wiem gdzie szukać informacji niezbędnych do pisania
mojej
> pracy magisterkiej. Jej tytuł brzmi "Grupy dyskusyjne w internecie jako
nowa
> forma działalności kulturalnej młodzieży". Proszę o pomoc jakieś
> zorientowane osoby - jak podejść do tematu, jak go ugryźć. Mój promotor
> zostawił mnie na lodzie

> [...]
mi cennymi radami. Dziekuje rowniez tym, ktorzy potraktowali mnie niezbyt
fajnie. To rowniez jest przedmiot do rozwazan w mojej pracy - kultura w
internecie. Hmmm....
Nie zamykam tematu. Jesli ktos ma cos do powiedzenia to bardzo chetnie
przeczytam. Moze ktos zna literature, ktora bedzie mi pomocna?