Re: Praca magisterska

Autor: Paweł Kajak (pkajak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Oct 2000 - 14:09:46 MET DST

Dzien dobry wszystkim!
Jako prowodyr tej dyskusji czuje sie w obowiazku poinformowac Was, ze
wylaczam sie na jakies dwa,trzy dni. Musze to wszystko przemyslec,
zastanowic sie nad argumentami tych, ktorzy mnie od pomyslu odwodza, jak
rowniez nad wypowiedziami tych, ktorzy poddaja mi pod rozwage rozne aspekty
problemu z którym mam zamiar sie zmierzyc.
Do uslyszenia