Re: Sprawa lipy wyjaœniona.

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 14:46:33 MET DST

On 4 Oct 2000 08:08:30 GMT, citizen tomek_at_waw.pdi.net testified:
> Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote:
>
>:> Nie nalezy sie. Nie wiem dlaczego ale nie daja :-) Nie bede skladal
>:> reklamacji za dwa dni, niech sie TPSA na mojej krzywdzie pasie. Jeszcze im
>:> to wypomne :-)
>: Pewnie w umowie masz napisane, ze nie ponosza zadnej
>: odpowiedzialnosci za nic.

> Nie. Po prostu nie ma opisanego trybu zwrotu czesci oplaty abonamentowej za
> dni bez SDI tak jak jest taki tryb okreslony w przypadku abonamentu za
> zwykly telefon.
        IIRC, w przypadku podłączenia do Polpak stałką tak jest. W SDI
powinno być podobnie..

> Moze daloby sie to przeniesc tym bardziej, ze na fakturze
> oplata za SDI tez nazywa sie abonamentem. Ale mnie sie nie chce - ja
> powiniem moc po prostu zmienic nieuczciwego uslugodawce a nie szarpac sie z
> kolejnymi reklamacjami i uzerac sie z wrednymi urzednikami z TPSA.
        No to musisz czekać do połowy 2001, bo do tego czasu ZChN zapewnił
TPSa prawny monopol, potem TPSA będzie miała _obowiązek_ wpuszczania
innych firm oferujących xDSL do swoich central.

> Niestety
> - taka jest polityka telekomunikacyjna kolejnych rzadow jaka jest (zeby TPSA
> rosla w sile kosztem jakosci i dostepnosci uslug) i nic sie na to nie
> poradzi.
        Na szczęście kolejne rządzy chcą również do UE.

>: Swoja droga inna sprawa, czy tak moga
>: w ogole pisac?
> Nie pisza. Ale pisac i robic moga co chca - w koncu sa monopolista :-)
        Pozwij ich ;-)

bart

--
"Przeciez nie ma internetu bez przegladarki" - (c)Dariusz Kaminski
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/