Re: Sprawa lipy wyjaśniona.

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Wed 04 Oct 2000 - 16:00:01 MET DST

Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote:

:> Moze daloby sie to przeniesc tym bardziej, ze na fakturze
:> oplata za SDI tez nazywa sie abonamentem. Ale mnie sie nie chce - ja
:> powiniem moc po prostu zmienic nieuczciwego uslugodawce a nie szarpac sie z
:> kolejnymi reklamacjami i uzerac sie z wrednymi urzednikami z TPSA.
: No to musisz czekać do połowy 2001, bo do tego czasu ZChN zapewnił
: TPSa prawny monopol, potem TPSA będzie miała _obowi±zek_ wpuszczania
: innych firm oferuj±cych xDSL do swoich central.

Odpowiedzialny jest nie tylko ZChN ale wszystkie po kolei #%#$%#$ partie
jakim udalo sie dorwac do wladzy w tzw. miedzyczasie. UW, PSL i SLD jako
pierwsze bo oni tez mieli mozliwosci uwolnic rynek od kl±twy TPSA.

: Na szczę¶cie kolejne rz±dzy chc± również do UE.

Ale zawsze mozna wydluzyc okresy przejsciowe. Mozna na przyklad ugiac sie w
jakims punkcie dotyczacym rolnictwa a wydluzyc okresy przejsciowe w
telekomunikacji.

:> Nie pisza. Ale pisac i robic moga co chca - w koncu sa monopolista :-)
: Pozwij ich ;-)

Na razie ich przezywam :-)

: bart

Z powazaniem