Re: Sprawa lipy wyjaœniona.

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Wed 04 Oct 2000 - 10:08:30 MET DST

Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote:

:> Nie nalezy sie. Nie wiem dlaczego ale nie daja :-) Nie bede skladal
:> reklamacji za dwa dni, niech sie TPSA na mojej krzywdzie pasie. Jeszcze im
:> to wypomne :-)
: Pewnie w umowie masz napisane, ze nie ponosza zadnej
: odpowiedzialnosci za nic.

Nie. Po prostu nie ma opisanego trybu zwrotu czesci oplaty abonamentowej za
dni bez SDI tak jak jest taki tryb okreslony w przypadku abonamentu za
zwykly telefon. Moze daloby sie to przeniesc tym bardziej, ze na fakturze
oplata za SDI tez nazywa sie abonamentem. Ale mnie sie nie chce - ja
powiniem moc po prostu zmienic nieuczciwego uslugodawce a nie szarpac sie z
kolejnymi reklamacjami i uzerac sie z wrednymi urzednikami z TPSA. Niestety
- taka jest polityka telekomunikacyjna kolejnych rzadow jaka jest (zeby TPSA
rosla w sile kosztem jakosci i dostepnosci uslug) i nic sie na to nie
poradzi.

: Swoja droga inna sprawa, czy tak moga
: w ogole pisac?

Nie pisza. Ale pisac i robic moga co chca - w koncu sa monopolista :-)

: bart

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski