Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Mirek Luc (mirek_at_nask.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 13:09:33 MET DST

Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> wrote:

: jestem zdania (zgodnego zapewne ze zdaniem większości), że _ktoś_ w
: nasku zarabia na rejestrowaniu domen stronom trzecim (że tak to ładnie
Kto? Powiedz to. Przemozna ciekawosc przeze mnie przemawia.

: nazwę) w czasie, gdy wnioski na te domeny leżą już w nask. i niech
: mnie straszą prawnikami.
Ja cie z pewnoscia nie bede straszyl prawnikami. Moge cie postraszyc
soba. To wszystko i az wszystko. Mozesz sie ze mna spotkac i powiedziec
mi to w oczy? Mozemy uzgodnic poglady.
BTW, baaardzo wyraznie zaznaczam, ze wypowiadm sie tylko prywatnie,
gdyz twoje insynuacje dotycza najwyrazniej takze mojej osoby jako takiej.

: napisanie systemu sprzedaży/rezerwacji domen on-line to zajęcie na
: tydzień dla niewielkiego zespołu programistów -- dlaczego więc, jeżeli
Nie masz nawet pojecia, o czym piszesz.

-Mirek