Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 13:59:12 MET DST

Mirek Luc wrote:

> Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> wrote:
>
> : napisanie systemu sprzedaży/rezerwacji domen on-line to zajęcie na
> : tydzień dla niewielkiego zespołu programistów -- dlaczego więc, jeżeli
> Nie masz nawet pojecia, o czym piszesz.

  Napisał wyrażnie sprzedaży/rezerwacji.
I można to napisać w ciągu tygodnia przez kilka (może 5)
osób. Tylko trzeba chcieć. Nie macie programistów, którzy
potrafią pisać w PHP/Perl/C/Cokolwiek ???

  Sorki, ale jestem zdegustowany poziomem obsługi NASK'u,
do którego nawet dodzwonić się nie da. Najpierw trzy godziny
zajęty, później nikt nie odbiera. Czeski film!!!
To jest obsługa ???!!! Jedynym zajęciem jakiejś p&^$#@
kobitki powinno być siedzieć i odpowiadać na te pi&&#$&#
telefony!! Mało tego.. CAŁĄ DOBĘ !!!

p.s. Zaznaczam, że nie dotyczy to twojej osoby (p. Luc), ale
instytucji, a może bardziej ludzi, którzy są odpowiedzialni
za rejestrację/siedzenie i odbieranie telefonów!

--
pozdrawiam..
       ## ##      | Sylwester Zarębski - ISP Group |